О нас

НАШ ДОСВІД

З 2005 року компанія Office Planning спеціалізується на комплексному обслуговуванні бізнесу, починаючи від дизайн-проектування до комплектації офісів «під ключ». Ми здійснюємо постачання офісних меблів, фальшполу, ковроліну, розсувних та стаціонарних скляних перегородок провідних світових брендів: Vitra, Walter Knoll, Arper, Balma, Noti, Frezza, Profim, LDSeating, Nesite, Kingspan, Milliken, Toucan та інші.

За час свого існування ми допомогли понад 2000 клієнтам знайти та придбати товари та послуги, які ми пропонуємо, здобувши репутацію надійного партнера, сформували згуртовану команду професіоналів та накопичили конкурентоспроможний портфель інструментів та рішень.

Серед наших клієнтів такі компанії, як Coca Cola, Інтерпайп Україна, Kraft Foods Ukraine, Марс Україна, МТС, Мері Кей, кондитерська фабрика Рошен, Лантманнен та інші.

ЩО МИ МОЖЕМО ЗАПРОПОНУВАТИ

Office Planning надає повний спектр послуг:

проектування та дизайн інтер'єру (розробка дизайн-проекту, технічних креслень та робочої документації);

постачання та монтаж офісних меблів, фальшпідлоги, килимової плитки, офісних перегородок;

виготовлення нестандартних виробів, включаючи меблі (шафи, кухні, рецепції, барні стійки тощо);

послуги з офісного переїзду (організація переїзду зі старого офісу до нового).

Вибираючи Office Planning, ви гарантовано отримуєте:

Європейська якість

Ми цінуємо наших клієнтів і прагнемо стати для них надійними партнерами, тому головна наша мета — задовольнити їхні потреби, надаючи першокласні матеріали та високоякісні послуги.

Контроль якості

Ми є сполучною ланкою між дизайнером та будівельним підрядником, тому перевіряємо правильність виконання креслень, регулярно виїжджаємо на об'єкт, вчасно вносимо додаткові коригування, а також контролюємо якість виконання будівельних робіт.

Вражаючий сервіс

Тільки у нас найкваліфікованіші співробітники, які мають практичний досвід роботи над проектами різної складності, постійно вдосконалюються та дотримуються високих стандартів як обслуговування.

Виконання робіт у строки

Ми знаємо, що бізнес не чекає, тому завдяки систематизованому та налагодженому робочому процесу виконуємо роботу у строк з гарантією від 3-х років.

Індивідуальний підхід

Команда фахівців Office Planning чітко розуміє, що гарантією успіху може бути лише індивідуальний підхід, де побажання та вимоги клієнтів завжди стоять у пріоритеті на першому місці.

Фінансову вигоду

За рахунок міцних партнерських зв'язків із всесвітньо відомими постачальниками меблів та матеріалів ми надаємо «хороші» ціни та гнучкі умови для покупки.

Office Planning – лучшее решение для вашего бизнеса